’s Ochtends begin je de dag samen met je team én goede koffie. Jullie bespreken wat er loopt en wat je vandaag kunt verwachten aan afspraken.
Het is tijd voor je eerste geplande afspraak: een proefrit in een Nissan Qashqai. Ondertussen taxeer je de huidige auto van de klant. Als de klant binnenkomt heb jij de auto al netjes klaargezet. Jullie drinken eerst een kopje koffie waarbij je de klant van alle informatie voorziet over deze auto en de mild hybride aandrijflijn. Terwijl de klant proefrijdt, taxeer jij de inruilauto en verwerk je de gegevens in onze salessystemen. Je maakt tevens een offerte die je de klant meegeeft. Direct plan je in dat je deze nabelt.
Je controleert de geadverteerde auto’s en kijkt in het Lead Management Systeem of er acties voor jou openstaan. Je doet wat belletjes, mailtjes en plant afspraken in. Je belt ook nog even het carrosseriebedrijf om te vragen hoe het staat met de kiepbak die wordt ingebouwd in een Nissan Townstar voor een lokaal bedrijf aan wie je hem binnenkort aflevert.
Er komt er een klant binnen die zich afvraagt of jij hem kan helpen in zijn zoektocht naar een occasion met een bepaald budget en enkele eisen. Je neemt hem mee naar boven, daar hebben jullie namelijk tientallen occasions staan en je laat de auto’s zien die bij zijn wensen aansluiten.
Aan het einde van de dag heb je een aflevering. Nadat je de auto helemaal gereed onder een doek op de afleverplek hebt gezet ben je klaar om van het ophalen van de auto een feestje te maken. Jij tevreden, de klant tevreden. Daar doe je het voor!