Assistent Wagenparkbeheer

Functie omschrijving Assistent Wagenparkbeheer

Je bent verantwoordelijk voor het beheer en verbruik van brandstof binnen het bedrijf. Daarnaast beheer je samen met je collega’s de dossiers van onze transportmiddelen; van aanschaf tot verkoop en alles wat daarbij komt kijken. Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Verwerking van verkeersovertredingen en schadeafhandelingen;
  • Zorgdragen voor verzekeringen en vergunningen;
  • Monitoren brandstofverbruik met rapportages en analyses;
  • Zorgen voor een goede werking van onze pompstations, tankchips en tankpassen;
  • Uitgifte en registratie van transportmiddelen en bijhorende zaken;
  • Meedenken in optimaliseren van processen.

Functie eisen

Jij bent proactief, enthousiast gestructureerd en een echte no-nonsense aanpakker. Samenwerken en communiceren met collega's gaat je makkelijk af en je bent altijd bereid om te leren en jezelf verder te ontwikkelen. Daarnaast heb je een flexibele en ondernemende instelling en beschik je over analytisch vermogen. Ook breng je mee:

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • Uitstekende kennis van Word en Excel;
  • Rijbewijs B;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Affiniteit met groot materieel, zoals vrachtwagens en kranen/shovels.

Arbeidsvoorwaarden

Een contract voor 40 uur in de week voor 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband. Wij nemen deel aan de cao Beroepsgoedervervoer. Zo kan jij ook nog rekenen op:

  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer, vanaf 10 kilometer enkele reis met een maximum van 50 kilometer per dag;
  • Telefoon van de zaak;
  • Investering in jouw talent en ontwikkeling door middel van onze Online Academy en functiegerichte cursussen;
  • Een goede Pensioenregeling bij het Pensioenfonds Vervoer met een totale premie van 30% van de pensioengrondslag en met een eigen bijdrage van 10,16%;
  • Collectieve zorgverzekering via Zilverenkruis met aantrekkelijke kortingen;
  • 27,5 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband en extra dagen vanaf 45 jaar;
  • Goed bedrijfsrestaurant waar je bestelling vers wordt bereid voor een goede prijs.

Bedrijfsprofiel

Onze locatie in Utrecht is een one-stop shop met producten en diensten voor de grond-, weg-, water- en betonbouw, van primaire grondstoffen en secundaire bouwstoffen tot het verwerken van bouw- en slooppuin, grondreiniging, inzet transportmiddelen, kranen en shovels. Tevens produceren we niet alleen hoogwaardig beton, maar coördineren we ook het transport van bouwmaterialen en beheren we de inname en verwerking van verontreinigde grond, bouw- en slooppuin. De operationele processen worden ondersteund door de diverse afdelingen zoals Verkoop, Milieu, Transportplanning, KAM, Finance, IT, HR en PR. Je werkt in hechte teams op de betreffende afdeling op een werkplek met moderne apparatuur. Ons hoofdkantoor beschikt over een bedrijfsrestaurant en oplaadpunten voor personenwagens en fietsen. Ben jij een schakel in onze bedrijfsprocessen, kom dan werken bij de Theo Pouw Groep

Contact

Naam: Jaimy Burgers

Telefoonnummer: +31 6 52 52 92 68

E-mailadres: jburgers@theopouw.nl

Locatie

Utrecht

Regio

Utrecht

Opdrachtgever

Theo Pouw bv

Vacature geplaatst

26-08-2024
Meer details
Match criteria
Branche
  • Bedrijfsauto's
Dienstverband
  • Vast
  • Tijdelijk
Plaats
  • Utrecht
Provincie
  • Utrecht
Werkervaring
  • 1 - 2 jaar
Aantal uren
  • 40 uur
Verder zoeken

 

Dagelijks zijn zo’n 3.000 professionals via Jobmotive op naar zoek naar een baan in de autobranche. Mis uw nieuwe medewerker niet: plaats uw vacature snel en voordelig op de grootste banensite voor de branche.

Sluit
Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in