In de rol van Marketingmedewerker heb je een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid, waarin jouw input en ideeën echt het verschil maken. Zo houdt je je bezig met:
- Ontwikkelen van communicatie-uitingen: Je draagt bij aan het ontwikkelen en realiseren van interne en externe communicatie-uitingen die de merkidentiteit van Mulders Autogroep versterken, met behulp van tools zoals Canva of vergelijkbare content en designsoftware.
- Beheren en optimaliseren van social media en websites: Je beheert en optimaliseert de social media-kanalen (Zoals: Instagram, Facebook, LinkedIn) en websites (WordPress) om online zichtbaarheid en engagement te vergroten.
- Bedenken van offline en online marketingactiviteiten: Je bedenkt en voert offline en online marketingactiviteiten uit om de (naams)bekendheid van Mulders Autogroep en haar diensten te vergroten en leads te genereren voor de verkoop- en aftersalesafdeling.
- Analyseren en evalueren van marketingactiviteiten: Je analyseert en evalueert het succes van de marketingactiviteiten door middel van data-analyse en rapportages, bijvoorbeeld met behulp van tools zoals LEF (Leadmanagementsysteem), CareMail (e-mail), GA4 en in LookerStudio.
- Beheren en optimaliseren van marketingbudgetten: Je beheert, monitort en optimaliseert de marketingbudgetten om de efficiëntie en impact van campagnes te maximaliseren.
Mulders Autogroep is een familiebedrijf, dat is opgericht in 1928. Ze hebben vestigingen in Culemborg, Nijmegen en Tiel en zijn dealer van Abarth, Citroën, Fiat, Jeep, Opel en Peugeot. Mulders Autogroep is altijd in beweging. Het team van collega’s streeft dagelijks naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid door marktgerichte dienstverlening van een hoog kwaliteitsniveau. Natuurlijk maken ze ook tijd voor gezellige momenten, zoals een borrel of BBQ
Jobs That Work B.V.