Medewerker Klantcontact | Herwers Groep

Functie omschrijving Medewerker Klantcontact | Herwers Groep

Binnen deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten én zorg je dat de klant zich welkom voelt. Je helpt, verbindt, plant en informeert. Of het nu gaat om een telefoontje van een klant die wil weten of zijn auto al klaar is of het inplannen van werkplaatsafspraken, jij houdt het overzicht. Je bent het visitekaartje van onze organisatie en dat geeft je energie!

Zo kan je dag eruitzien

Je begint je dag met een kop koffie (of thee) en start direct met het openen van het planningssysteem. Het is net 8 uur geweest, en de eerste klant belt om een APK-afspraak te plannen, ondertussen controleer je of de auto ook aan onderhoud toe is. Samen met de klant kijk je op welke datum de afspraak gepland kan worden en je bespreekt of de klant vervangend vervoer nodig heeft.

Kort daarna krijg je een telefoontje van een klant die net zijn auto bij ons heeft opgehaald na een reparatie, maar onderweg toch nog een raar geluid hoort. Je luistert aandachtig naar zijn verhaal, stelt enkele vragen om de situatie goed in kaart te brengen en stelt hem gerust. Je biedt de klant direct een oplossing: hij kan later die dag terugkomen voor een extra controle, en je regelt dat er een monteur beschikbaar is zodra hij aankomt. Met een gerust gevoel hangt de klant op en jij past de planning aan om ruimte te maken voor deze afspraak.

Je wisselt telefoontjes af met het beantwoorden van klantenmails. Vervolgens belt er een klant die wil langskomen voor een bandenwissel. Je controleert de beschikbaarheid van monteurs en plant deze in zonder dat de werkplaats overvol raakt. Tussendoor bel je proactief klanten om ze aan een onderhoudsbeurt te herinneren.

Tijdens de lunch wandel je met collega’s een rondje, en ben je weer helemaal opgeladen voor de middag. Een klant belt met vragen over een offerte voor reparaties, en je verbindt hem door met de juiste collega van aftersales. De rest van de middag heb je het druk met het oppakken van de telefoon en zorg je dat iedereen zo snel mogelijk geholpen worden, ad hoc handelen is hierbij belangrijk.

De dag vliegt voorbij. Je sluit af met het verwerken van de laatste afspraken. Tevreden sluit je je computer af en ga je naar huis, klaar voor een nieuwe dag vol uitdagingen.

Functie eisen

Dit heb je

  • Empathisch vermogen, jij begrijpt de klant echt
  • Multitasken is jouw kracht
  • Kennis van CRM- en planningssystemen
  • Oplossingsgerichtheid – een uitdaging in de planning? Jij regelt het!
  • Flexibiliteit in werktijden en vakanties
  • Affiniteit met de automotive
  • Je bent een teamplayer

Arbeidsvoorwaarden

Dit krijg je

  • Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling
  • Toffe collega’s en een prettige werksfeer
  • Een mooi salaris dat past bij je kennis en ervaring
  • 24 vakantiedagen, als je belooft dat je weer terugkomt
  • Uitzicht op een vast contract
  • Een goede pensioenregeling
  • Leuke extra’s: personeelskorting, mogelijkheid tot bijkopen van extra vakantiedagen en fiets- computer- en fitnessregeling

Bedrijfsprofiel

Wij zijn

  • Een betrokken familiebedrijf met ruim 330 collega’s
  • Een professionele, vooruitstrevende dealerorganisatie
  • Officieel merkdealer van Dacia, Hyundai, Mitsubishi, Nissan & Renault
  • Erg trots op onze collega’s
  • Zeer verheugd op jouw komst
  • Te vinden in Aalten, Apeldoorn, Arnhem, Deventer, Doetinchem, Hengelo (Gld), Neede, Tiel, Veenendaal en Zelhem

Contact

Maak van deze leuke vacature jouw nieuwe baan!

Mail jouw CV en motivatie naar work@herwers.nl t.a.v. Sarita Wensink, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Locatie

Hengelo (gld)

Regio

HENGELO GLD

Opdrachtgever

Autobedrijf Herwers

Vacature geplaatst

09-10-2024

 

Dagelijks zijn zo’n 3.000 professionals via Jobmotive op naar zoek naar een baan in de autobranche. Mis uw nieuwe medewerker niet: plaats uw vacature snel en voordelig op de grootste banensite voor de branche.

Sluit
Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in